Certificating audit

In het digitale tijdperk geldt: ‘Ketens van leveranciers zijn zo sterk als de zwakste schakel’. Om cyberrisico’s te beperken, moeten ondernemingen voldoen aan een bepaalde mate van cyberweerbaarheid.

Participanten van het CWB kunnen die weerbaarheid aantonen middels onafhankelijke toetsing door gerenommeerde partners. Het oordeel van en de certificering door deze organisaties zorgt ervoor dat iedereen ervan op aan kan dat een bedrijf op een bepaald niveau staat op het gebied van informatiebeveiliging en privacy.

(Temporary) personnel

Cyber security personeel is schaars. Gelukkig zijn er instanties en personeelsdiensten met interne of externe opleidingen die u aan geschikte (tijdelijke) medewerkers kunnen helpen. 

Training

De ervaren partners van het CWB kennen de klappen van de zweep op hun vakgebied. Zodoende is het mogelijk hen in te huren voor uiteenlopende trainingen en workshops, desgewenst op maat gemaakt voor uw bedrijf.

Wilt u het cyber bewustzijn van uw personeel vergroten? Kijk dan onder het aanbod van trainingen en campagnes onder Awareness.

Awareness

Interne bewustwording om kennis en houding van medewerkers te verbeteren met betrekking tot de bescherming van de informatie van een organisatie. Veel instellingen hebben baat bij een formele training of campagne om alle werknemers bewust te maken van de gevaren van phishing en hacking.   

Medewerkers worden vaak beschouwd als de zwakste schakel in informatiebeveiliging. Ze weten wat uw organisatie van plan is en ze hebben toegang tot gevoelige informatie. Met social engineering kunnen andere partijen deze informatie gebruiken om meer over u en uw bedrijf te weten te komen en die te misbruiken, mogelijk zonder dat u het weet!  

Maturity Assessments (Risk)

Het identificeren van potentiële (toekomstige) gebeurtenissen en analyseren wat een negatieve impact kan hebben op de onderneming (d.w.z. risicoanalyse); rekening houdend met beïnvloedende factoren (d.w.z. risico-evaluatie) 

Risk Assessment Supply Chain

Het identificeren van potentiële (toekomstige) gebeurtenissen en analyseren wat een negatieve impact kan hebben op toeleveranciers en klanten van een organisatie.